|
go all tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2017 kl. 08:10 |
er 'go all tv' et godt køb ? med sin pege funktion virker den smartere end de mere tunge ip-tv funktioner
jeg kan tilgå gennem apple tv 4. Men den sælges ikke i store mængder, så den er vist ikke populær. god påske, steen
|
|
smedev
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde en GoAlltv-stick for et par år siden. Jeg var ikke imponeret og solgte den hurtigt igen. Der var underligt nok rigtig mange henvendelser på den fra interessede med bopæl i Malmø...
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
T-duck:
Hvordan tv no go ? jeg forstår det sådan, at den plugges i et smarttv med hdmi indgang, og så fortolker de iptv muligheder som smarttv (samsung) har adgang til. hilsen steen |
|
smedev
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|
|
![]() |
|
T-duck: hvis jeg er ligeglad med HD, kan vi så gå videre med mit spørgsmål:
Har nogen drifterfaringer med 'go all tv'. ? steen
|
|
smedev
|
|
![]() |
|
vedr. go alltv.
Hvor lang tid bruger den til at opdatere eller at hente en app. ?
|
|
smedev
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |