|
Søger dette vægbeslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2017 kl. 13:24 |
Hej,
Jeg var ude til møde i går, og så et rigtig smart vægbeslag de brugte til deres skærme. Det var et 60" TV så det passer meget godt til det jeg har her hjemme. Det smarte er, at selve skærmen er hængt op på den måde, at der er monteret nogle kroge-agtige tingester på skærmen, som så hægtes ind over en stang der er sat fast på væggen. Lidt som vægophæng til Montana reoler, hvis nogle skulle kende til det ![]() Det betyder så, at man kan vippe skærmen ud, og for neden er der så sat en lille skinne/hylde op, som skærmen så hviler i mod. Her kan man så opbevare stikdåser, kabler m.m. og den skinne/hylde er i samme dybde selvfølgelig, så skærmen hviler fint i mod den, og stadig hænger lige. Se der ved nr. 2. Jeg ved godt, at det ikke er den mest slim løsning, og at skærmen kommer til at hænge lidt ude fra væggen, men det er netop idéen og ikke nogen dealbreaker, men derimod rigtig smart, at man kan opbevare stikdåser m.m. inde bagved. Se der hvor der står 3. Her har jeg taget et billede, hvor skærmen er vippet lidt ud. Er det noget en herinde fra ved mere om, så vil jeg gerne vide, hvor de evt. kan købes. Tak! Redigeret af ladiesman217 - 13-April-2017 kl. 13:25 |
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvorfor spørger du ikke bare dem du var til møde hos hvad det var for et beslag. det er umuligt at se på det billede.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Nu ikke for at være ubehøvlet, men hvad tror du helt ærligt at jeg har gjort?
Jeg kræver ikke at nogen af jer skal vide hvad det er for et lige præcis, men ud fra min beskrivelse, vil jeg vove at påstå, hvis man har et lignende, så ville man kunne hjælpe mig med et svar. |
|
|
|
![]() |
|
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Du smutter bare i Harald nyborg ;)
bedste kvali. Det er der de har det fra. Jeg har selv nogle herhjemme :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19680 |
Dem fra Harald er fine, men ingen af dem lever op til det ønskede.
Kig på vogels beslag i HiFiKlubben....... Klaus |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Jo det er faktisk ganske ubehøvlet for du har jo ikke gjort opmærksom på at du har spurgt dem - VEL? Så hvor skulle vi så vide det fra?
At de så ikke ved det er en anden side af sagen. Det kunne meget vel tyde på det er noget de har fået sat op af professionelle, og så er der en række producenter som normalt bruges. (de forskellige AV-virksomheder som laver den slags professionelle opsætninger bruger så som regel nogle forskellige producenter som de har lavet aftaler med. Vogels er så sjældent en af dem.) Du kan kigge efter følgende producenter: SMS Multibrackets Newstar Chief Der skulle være en del der kan levere noget i retning af det du søger. Det er alle produkter der bruges når der laves professionelle møderum.
Redigeret af claus_jac - 14-April-2017 kl. 09:24 |
|
![]() |
|
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Hvis de ikke lever op til det ønskede hvordan. Forklarer du så at den model der er billede ad Er en jeg har herhjemme som er købt i Harald Nyborg ? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19680 |
Så kig på det nuværende udvalg hos HN og fortæl mig, hvilket beslag der svarer til det du har. Jeg kan nemlig ikke finde det.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |