|
Chromecast og TuneIn radio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Christophersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2003 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2015 kl. 22:36 |
Hej alle.
Jeg har med glæde netop købt en Chromecast - og det fungerer stort set meget fint -dog bortset fra med TuneIn, som ellers burde virke med Chromecast. Chromecast og Tunein, som ligger på min Iphone 5, giver det problem, at jeg ofte får flg. fejlmeddelelse, når jeg forsøger at caste: "Incompatilble Stream - The content playing is not compatible with Chromecast, please select a different item." Hvis jeg så afinstallere TuneIn appen og geninstallerer, så virker det fint. Har en ide om, at de fungerer fint så længe jeg er i mit hjem på mit Wi-fi, men så snart min Iphone har været væk fra mit trådløse netværk, så vil de to enheder ikke arbejde sammen - men det er et rent gæt. Andre som oplever det samme eller endnu bedre nogle, som har en løsning? Mvh Jesper |
|
![]() |
|
micrasmu90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-April-2017 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lidt underligt har jeg stadigvæk det samme problem! Har du fundet en løsning på dit problem? Venlig hilsen Michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |