recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast og TuneIn radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast og TuneIn radio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christophersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2003
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christophersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chromecast og TuneIn radio
    Sendt: 11-April-2015 kl. 22:36
Hej alle.

Jeg har med glæde netop købt en Chromecast - og det fungerer stort set meget fint -dog bortset fra med TuneIn, som ellers burde virke med Chromecast.

Chromecast og Tunein, som ligger på min Iphone 5, giver det problem, at jeg ofte får flg. fejlmeddelelse, når jeg forsøger at caste:

"Incompatilble Stream - The content playing is not compatible with Chromecast, please select a different item."

Hvis jeg så afinstallere TuneIn appen og geninstallerer, så virker det fint.

Har en ide om, at de fungerer fint så længe jeg er i mit hjem på mit Wi-fi, men så snart min Iphone har været væk fra mit trådløse netværk, så vil de to enheder ikke arbejde sammen - men det er et rent gæt.

Andre som oplever det samme eller endnu bedre nogle, som har en løsning?

Mvh

Jesper
Til top
micrasmu90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-April-2017
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micrasmu90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2017 kl. 09:28
Lidt underligt har jeg stadigvæk det samme problem! Har du fundet en løsning på dit problem? Venlig hilsen Michael
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu