recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Fra Nordsjælland til Vestsjælland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Fra Nordsjælland til Vestsjælland

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Fra Nordsjælland til Vestsjælland
    Sendt: 17-April-2017 kl. 16:22
Grundet tidspres søger jeg lidt alternative muligheder:). Er der nogen der tilfældigvis skal tage turen fra Ølsted/Frederikssund mod vestsjælland? 

Det er til afhentning af forstærker. Alternativt, men måske det passede ind i en andens kram:)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2017 kl. 16:40
Prøv gomore app'en
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2017 kl. 20:21
Kommer an på hvornår det skal foregå. Jeg skal fra Hillerød til konfirmation i Jylland i bededagsferien. Kan sagtens tage vejen over Frederiksund. Men spørgsmålet er selvfølgelig om du og sælger kan vente så længe?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2017 kl. 20:32
Nagash - det er et fantastisk bud jo:). Jeg vender lige med sælger, jeg venter gerne.

Så må vi lige snakke pris, såfremt sælger og jeg kan finde på noget:).

Fantastisk

Redigeret af Bromberg5 - 17-April-2017 kl. 21:14
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2017 kl. 20:45
Du skriver bare :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 19:14
Hej Igen Alle.

Jeg fik mulighed for halv arbejdsdag idag og aftalte afhenting med sælger, så jeg fik klaret det.
Men jeg vil gerne sig 1000 gange tak for nogle ret flotte tilbud. Jeg har også fået nogle pb tilbud.
Det er virkelig flot og håber at andre vil spørge på samme måde - ihvertfald et solidt hjælpende forum. SÅ tak for jer - det var sgu flot gjort:) TAK

Redigeret af Bromberg5 - 18-April-2017 kl. 21:33
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 01:12
Godt du fik din forstærker. Må man høre, hvad du købte?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 07:02
Ja da:) - det blev en marantz sr7010, da jeg fik lyst til at prøve atmos af og det sammen med et 4k modul ville jeg ikke ofre på min ellers gode t777.

Samtidigt har jeg haft ret svært ved at tæmme min center (b&w Xtc), som til dels står skidt placeret og med kun Multeq xt, blev det heller aldrig kalibreret godt.
Det må jeg sige (til min store overraskelse) at xt32 har fået styr på. Trods b&w er nogle tørstige drenge gør sr7010 det nu ret godt syntes jeg.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu