|
Cover+Tastetur til Ipad2017 hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Maj-2017 kl. 15:12 |
Så har jeg netop købt en Ipad2017 med 4G til mine forældre
De vil gerne have et cover og et tastetur til dyret også... Krav; Det skal være noget der virker - magter ikke at give 4200kr for Ipad og spare spare 50kr på et cover der knækker om en uge... Mulighed for at stille Ipad på "skrå" Gerne med integreret tastetur - min far er lidt svagtseende, så evt et større tastetur, kan man det??
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
både ja og nej. Som det er i øjeblikket så kan der forudbestilles et "universal tastatur" fra Logitech der hedder universal folio http://www.logitech.com/da-dk/product/universal-folio-tablet-keyboard-case?wt.ac=HPB1-CTA1-universalfolio
Dette er dog ikke på lager og kommer nok først slut maj måned. Logitech har også et mere specifikt et men dette kommer først juni/juli måned. Zagg skulle komme med deres modeller omkring slut maj måned. - så indtil videre er der intet som helst i handelen endnu. af en eller anden årsag har man hos tilbehørsproducenterne været umådeligt langsomme til at komme i gang. Det KAN måske have noget at gøre med at der er kommet for mange lækager af nye produkter netop fra Apple's partnere så de holder det noget tættere til kroppen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |