|
Kopiering af Matador. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tand ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2017 kl. 12:50 |
Nu bliver Matador sendt i HD version.
Hvis jeg optager den på min YouSee box er det så muligt at lave en kopi til MP4 . Hvis man tager harddisken ud og kobler den til sin PC findes der så programmer som kan det. ? |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det korte svar er nej
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
davdu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2016 Status: Offline Point: 44 |
Hvor for ikke bare hente den med tv4ever
http://oqipo.dk/gear/tv4ever |
|
![]() |
|
tand ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
Hvad betyder det , og hvordan gør man det.?
|
|
![]() |
|
Og hvad er så det lange. ?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12431 |
Hvorfor ikke bare købe den på Blu-ray?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4845 |
Fra Linkets første afsnit: 'TV4ever er en Chrome-app, der gør det muligt at optage DRs tv-programmer i browseren Chrome.' Og fra linkets artikel øverst til venstre: |
|
![]() |
|
Når jeg trykker på Apps i Chrome kommer denne apps ikke. ? (Tv4eren.)
|
|
![]() |
|
davdu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2016 Status: Offline Point: 44 |
Bare gå til det her link og tilføre til chrome.
https://chrome.google.com/webstore/detail/tv4ever/hakgeikmiemocehnfkjdahojanjpjcch |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
Det lange svar er en mere detaljeret forklaring på hvorfor det ikke kan lade sig gøre, men det er jo komplet ligegyldigt. Flemming Redigeret af fltk - 06-Maj-2017 kl. 15:51 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jamen det må jo så være fordi at alt hvad der bliver lagt på harddisken ikke på nogen måde kan låses op.
For normalt kan man jo konvertere næsten alle video filer. |
|
![]() |
|
Så er jeg ved at lægge et DR1 program ned på mit skrivebord, derefter skal jeg have det konverteret til mpeg4
Så må jeg se om kvaliteten er god nok. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |