|
!SOLGT! |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Maj-2017 kl. 11:32 |
Hej Recordere! Har længe gået og overvejet at sælge min trofaste NAS. Den har tjent mig rigtig godt igennem 3 år. Jeg er nu gået "cloud only", og vil derfor gerne sælge den videre. Kvitteringer kan formentlig findes, da jeg har købt alt på ProShop / Komplett.dk . Garantien gælder dog formentlig ikke længere. Jeg har uploadet lidt screenshots til jer - så kan I også lige give mig et praj om vurderingen er helt hen i vejret! :-) Den performer utrolig godt - især på et FreeNAS miljø med ZFS filsystemet. På grund af de 32GB ram, de 8 kerner og de 18TB plads, så tillader jeg mig at sætte prisen til 4000,- Helst afhentet. :-) Der medfølger selvsagt IKKE et OS - licensen til Windows Server er min egen - systemet bliver wipet, hvis der skulle dukke en køber op :-) Tak for kigget! Det befinder sig i nærheden af 6920 Videbæk - ca 20 km fra Herning. Redigeret af RaGa_MuFFiN - 21-Maj-2017 kl. 13:41 |
|
Peden
Bruger Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er godt nok en spændende CPU. Skulle du ende med at sælge den i dele er det ikke umuligt at jeg kunne være interesseret i nogen af delene!
|
|
RaGa_MuFFiN
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sælger helst samlet.
Er prisen samlet for Høj? Det er altså en lækker maskine. |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved godt det er under din foreslået pris, men hvad siger du til 3000 afhentet, bor i nabolaget
|
|
RaGa_MuFFiN
Funktioner
Tak(0)
|
@Hackerjac - kan vi mødes lidt højere end Det, så siger jeg Ja tak.
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad har du i tankerne ?
|
|
RaGa_MuFFiN
Funktioner
Tak(0)
|
3500? På en god dag lidt lavere?
|
|
Hackerjac
Funktioner
Tak(0)
|
Da det er smukt vejr i dag, skal vil så sige 3300, kan hente i morgen
|
|
RaGa_MuFFiN
Funktioner
Tak(0)
|
@Hackerjac - den er jeg bestemt med på - kan det eventuelt vente til onsdag? Jeg må hellere gå i gang med at wipe maskinen så :-) Vi kan aftale nærmere i en pb.
|
|
Hackerjac
Funktioner
Tak(0)
|
Hvornår på dagen passer det dig bedst ?
|
|
RaGa_MuFFiN
Funktioner
Tak(0)
|
Konen er formentlig hjemme onsdag, så det kan være hele dagen. Men jeg er hjemme efter kl 16 :-)
|
|
RaGa_MuFFiN
Funktioner
Tak(0)
|
Er muligvis afsat :-)
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |