|
Fullrate med ekstra data-simkort? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2017 kl. 18:21 |
|
Hej,
Er der nogen af jer der ved om Fullrate kan udstede ekstra simkort til data på ipad'en via alm mobilab? (Har rigelig med data i mobilabonnementet nemlig) Tak. Redigeret af Pade2204 - 13-Maj-2017 kl. 18:21 |
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Brug din telefon som hub
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
Det tror jeg ikke de kan, men det kan de hos Telmore. Det koster normalt 29,- / mdr ekstra, men jeg har hørt at man kan få det gratis, hvis man spørger pænt og skifter over til dem.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
|
Hej. Jeg har kun prøvet ekstra data simkort hos to mobil udbydere. Det var hos Telmore som bruger TDC's mobilnet og hos CallMe som bruger TT's mobilnet. Begge steder var prisen 29 kr ekstra om måneden. Men teleselskaberne er ikke gode til at skrive om eksta data simkort. Så jeg ville prøve at høre hos FullRate selv. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
|
OK tak for det.
Jeg hører dem på mandag. |
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1695 |
|
Ja, det er den oplagte måde. Det er sådan min mor får internet på sin laptop. Hun deler bare data fra sin (windows) mobil. Når hun kan finde ud af at slå det til så ... ;-)
|
||
![]() |
||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 357 |
|
Jeg har Basis 10 abonnement hos Telenor med dobbelt-sim. Det skal lige med, at det er et abonnement jeg har haft i +5 år, så om det stadig tilbydes til 99,-kr./mdr. ved jeg ikke.
|
||
![]() |
||
|
Det er fint I kommer med forslag til at lave en "hub"
Nu gik spørgsmålet bare ikke på hvad I synes er nemmere. Jeg har en iPad Cell, som har et simkort fra et erhvervsab, som jeg skal flytte fra. Alt andet lige er det da nemmere at have et ekstra sim-kort, istedet for at skulle lave internetdeling hver gang. Hvis det er gratis som i erhverv - fedt. Koster det lidt med ekstra simkort ved privat, ja så kan man overveje det vs internetdeling. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19650 |
|
Jeg mener ikke at du kan få det ved fullrate.
Klaus |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Er du ikke blevet flyttet over på telenor 15 mener jeg det hedder her i forbindelse med eu dataroaming. Det har jeg set andre der er blevet. Altså uden deres pris er røget op. |
||
![]() |
||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 357 |
|
Det er ikke sket, måske sker det senere... ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Spændende om det blir omkostningsfrit for forbrugerne. Kan se at Oister har en Udlandspakke der kan tilmeldes. Og udenlandsk data der kan tilmeldes. Ved ikke lige hvad det betyder?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |