|
RGB scart kabel søges |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Panacea73.dk
Guld medlem Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Emne: RGB scart kabel søges Sendt: 24-November-2006 kl. 16:24 |
Skal have købt mig 2 stk. RGB scart kabler, men hvad bør jeg gå efter?
Skal bruges til en billig dvd afspiller, samt ét stk. TDC Selector boks. De skal tilsluttes et 32" LCD tv. |
|
hekke
Super bruger Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Sendt: 24-November-2006 kl. 16:29 |
Hej Locco T Hansen har Scart kabler i god kvalitet se her |
|
Panacea73.dk
Guld medlem Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Sendt: 24-November-2006 kl. 17:03 |
Tak
|
|
Ken_T
Guld medlem Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
Sendt: 24-November-2006 kl. 17:03 |
Ja, tectronic er ikke dårligt, men faktisk har haraldnyborg nogle der
ligner til forveksling, bare billigere af mærket vandenberg
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7198&n=10 &KundeID=
Hverken clicktronic eller vandenberg er de billigste scart man kan købe (læs lad være), men befinder sig i klassen med metalhus, er fuldt monterede, dobbelt afskærmede og af 99.99 rent kobber, og det er faktisk mindstekravet til et godt scart. Der er også av-connection.dk der sælger tectronic, de har jo også andre mærker hvis man vil ofre noget mere. ken |
|
Borat007
Junior bruger Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Sendt: 24-November-2006 kl. 17:17 |
Sværger selv til Profigold. De har nogle rigtig gode scart kabler.
http://www.profigold.com/index? act=product&product=PGV7500&division=Vision&subcat=High+Defi nitio n+Oxypure+RGB+Scart+Interconnects Jeg har købt mit hos http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=411&sub=170&page =1 mvh |
|
Ken_T
Sendt: 24-November-2006 kl. 20:09 |
borat007
Ja, jeg siger heller ikke at man ikke kan få bedre kabler en tectronic feks, men faktisk er der fra det helt billige kabel og til det punkt hvor du har nogle minimums krav til et godt kabel opfyldt, feks OFC (99,999 rent kobber), separat afskærmede ledere, fuldmonteret og metalhus, et stort og synligt spring, mens det herefter bliver svære at se en forskel, ikke at den ikke kan være der, men den er ikke så synlig. De firmaer der laver kabler får dem lavet i østen på fabrikker der har specialiceret sig i det, men har så rigtigt nok specielle krav som de så sætter op. Men det kommer måske fra samme fabrik og kigger man på et kabel som feks tectronic, der må siges at være et billigt kvalitets kabel, er det ikke svær at se at det ikke er et kabel der er sløset med. Og der er da også en klar fordel ved at anvende det, i forhold til det medfølgende kabel til en selector som der var tale om her. Og så falder det ikke ud. Ikke en uvæsenlig detalje. Her var der tale om kabler til en selector og en billig DVD afspiller. Redigeret af Ken_T - 24-November-2006 kl. 20:18 |
|
Ken_T
Sendt: 24-November-2006 kl. 20:25 |
Der var en god test af scartkabler på
http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=600&zoneid=3 ken |
|
mr.thomsen
Ny bruger Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 24-November-2006 kl. 20:28 |
hej det viste profigold, ligner 95% det jeg har købt i aldi til 79 kr.!! kabel og ferritkerne er 100% ens og stikkene også næsten, jeg vil æde en filur på at de er kommet fra samme fabrik....
|
|
Ken_T
Sendt: 24-November-2006 kl. 20:49 |
ok. :) ja, hvem ved?
Borat007 kabel ser godt nok lækkert ud! Og så er der jo lidt extra prestige i et profigold kabel, at sige "Jeg har købt mit scart i ALDI" er jo ikke det samme som et overlegent " Jeg bruger altid Profigold" Og man kan jo ikke være rigtig sikker på det der aldi kabel, selv om jeg ikke ville være bleg for at købe et, gad vide om de har flere? ken |
|
Don Pedro
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Sendt: 25-November-2006 kl. 00:12 |
Hejsa Jeg vil ikke udnævne en vinder. Blot sige at Profigold har deres egen fabrik i østen, og dermed påstå at kablerne ikke er ens. Dog så har de jo altid været gode til at efterligne derude, de gør det jo med alt andet så hvorfor ikke også med kabler.
|
|
Hilsen Don P.
|
|
Ken_T
Sendt: 25-November-2006 kl. 00:23 |
Jeg syntes nok i virkeligheden, at har man købt et dyrt fjernsyn, dertil måske en recorder der heller ikke har været billig og man er nødt til at bruge scart, så skal man ikke spare for meget på scartkablet. Det kan jo helt klart ikke svare sig, da en dårligt scart kan trække meget ned.
ken |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7090 |
Sendt: 25-November-2006 kl. 07:20 |
Ja det er enteligt sjovt TV til 15-20 k og recorder til 5k og et scartkabel til 100.- Hans |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |