|
4K blueray afspiller |
Besvar |
Forfatter | |
MJ_Support
Junior bruger Oprettet: 09-Marts-2017 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Maj-2017 kl. 12:54 |
Hey.
Nu er jeg blevet så dejlig forelsket i mit OLED b6 og min NAD forstærker er hos HK og få 4K modul i sig at jeg næsten bliver nød til at skifte min Blueray afspiller ud med en 4K model :) Hvad skal man kigge efter. Har kigget lidt på Samsung 8500, men læser også at den skulle have lidt små problemer og ikke have helt styr på farverne i forhold til feks Panasonic UBD700 og 900. de 1000kr forskel på samsung og 700 tænker jeg at jeg godt ville ofre.. men hvad siger i herinde? noget man skal være opmærksom på ellers?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du har LG B6 skal du da have en afspiller med Dolby Vision.
Pt. står valget så mellem Oppo UDP-203 og LG UP970. Det er de to første afspillere med Dolby Vision. De får det via en senere firmwareopdatering. Blu-ray-film i Dolby Vision begynder så småt at komme henover sommeren.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
MJ_Support
Junior bruger Oprettet: 09-Marts-2017 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Syntes det noget af en pris på OPPO og LG syntes jeg de udenlandske sider er lidt efter.
måske man skulle kigge på en billig samsung.. også lige venter et par md til Dolby vision kommer ud på flere enheder |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig med Rasmus og samme grund til jeg ikke er hoppet på en afspiller endnu. Med b6 syntes jeg sgu der hører sig en Dolby vision afspiller til. Men ja lg's for nogle tæv. Ved ikke det vil ændre sig med firmwares.
|
|
WellDone
Junior bruger Oprettet: 12-Maj-2010 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg går også og holder lidt øje med UP970. Når man læser om den på de forskellige fora, så lyder det til at den mekaniske kvalitet gør det er et produkt, der om et par år vil lande på 995,-. Jeg kvier mig derfor ved at skulle betale +3000 i DK eller alternativt 2200 syd for æ græns. Jeg vil nok alligevel hoppe på vognen når den når under 2000, for det er sgi da lidt træls ikke at kunne udnytte 4K OLED. Men man har jo sine principper - og jeg så jo med mit forrige TV at man godt kan betale for meget
|
|
STUE: LG 55E6V
KØKKEN-ALRUM: LG 49SM8200 KONTOR MONITOR: Samsung T260HD 4 stk. Samsung mobiler |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |