|
tak yousee |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2017 kl. 18:59 |
||
Rigtig fin oplevelse med den nye tv boks
|
|||
![]() |
|||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jep, jeg er nu også godt tilfreds med min.
Mvh. Jørgensen
|
|||
![]() |
|||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
||
Kan kun give jer ret min fungere også super.
|
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
![]() |
|||
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
||
Har overvejet om jeg skulle anskaffe mig sådan en. En ting er dog om det bare er en ekstra fjernbetjening på bordet? eller kan man bruge yousee fjernbetjeningen til fjernsynet?
|
|||
![]() |
|||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
||
Min fjernbetjening er kodet til og tænde fjernsyn så jeg bruger kun boksens fjernbetjening.
Dog skal der trykkes på 2 knapper en til og tænde boksen og en til tv'et. |
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
![]() |
|||
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
||
Har du prøvet under indstillinger/skærm at aktivere HDMI-CEC ? Mit TV tænder automatisk når jeg tænder for boksen
|
|||
![]() |
|||
||
Nej det har jeg ikke.
Kan så godt lide at den går over på tv'et og bruger lyd op ned fra tv'et. |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
ja...men det gør min også! Fjernbetjeningen er kodet til at betjene mit sony tv
|
|||
![]() |
|||
||
Har lige slået HDMI cec til det virker så kun når jeg slukker! Ikke når jeg tænder. |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Nå skulle lige ind på tv'et og aktivere den indgang jeg bruger til boksen. Nu tænder og slukker det via en knap og den bruger lyd op ned på tv'et. Takker for oplysningen. |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
super
|
|||
![]() |
|||
||
Det kan godt være det blot er lidt indbildning....men jeg synes den har bedre lyd...dvs. ikke så meget 'utydelig mumleri' .--nå, må se om det indtryk holder, har døjet lidt med dialog som var svær at høre
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |