|
musik fra iPhone i bilen |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
alfa155
Ny bruger Oprettet: 21-Maj-2017 Sted: Kjellerup Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2017 kl. 23:33 |
|
Hej
Skal skifte radio ud i en S-Max fra 2008 med en enhed hvor fra jeg nemt kan streame musik fra min iPhone. Fx via yousee musik, TIDAL mv. Forhandler foreslår disse: http://www.alpine.dk/p/Products/app-link-station3807/ilx-700 http://www.alpine.dk/p/Products/navigation-systems6/ine-w990bt Nogen der kender disse? Alternativer? |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alle radioer med usb eller bluetooth klarer opgaven fint
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har ikke selv haft en radio hvor det kunne klares fra USB, men enhver med aux eller som nævnt Bluetooth kan klare det. |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bare sørg for at den har Bluetooth.
Overvej om den skal have DAB og DAB+ FM luk er lige om hjørnet. Redigeret af Mufti - 22-Maj-2017 kl. 07:12 |
||
alfa155
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan sikrer jeg at det kan styres fra skærmen i bilen? Valg af musik mv.
Er med på at fx AUx fint kan føre lyd over men vil gerne slippe for at styre direkte på mobilen/iPhone. |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Find en radio med apple carplay så styre du fra skærmen
|
||
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du en dato som vi andre ikke kender ? eller jeg måske har overset. DAB kanaler streamer jeg fra telefonen via carplay nemt...
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Radioen skal ha Apple Carplay. Så foregår al styring af iPhone på radioens display, hvor udvalgte apps er spejlet fra iPhonen.
|
||
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
|
som jeg skrev lige over
|
||
alfa155
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for jeres info.
Mht CarPlay; er det ikke kun ret få udvalgte Apps? Fx sportify er med. Yousee Play og andre musik apps kan ikke styres eller? |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det sidste jeg læste om fm sluk var 2019. Det var ikke for at starte en lang diskution om fm sluk. Bare at trådstarter bør overveje muligheden. Er helt enig i at bare den har Bluetooth er det fint. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Udvalgte apps af dem du har på din iPhone. Du "spejler" jo iPhonen, så det er de apps du har på skærmen i bilen. Redigeret af Kampus - 22-Maj-2017 kl. 15:53 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |