recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny studie bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny studie bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny studie bærbar
    Sendt: 24-Maj-2017 kl. 14:27
Min kones studie bærbar synger på sidste vers. Jeg er derfor på udkig efter en ny.

Jeg har generelt aldrig haft styr på bærbar markedet. Så har svært ved at spotte en god deal når jeg ser den. Kunne derfor godt bruge nogle forslag.

Mine ønsker:

- Cpu: i3 ell. i5 Kaby Lake (Helst i5)
 - RAM: 8 GB
 - Dedikeret GFX: Ikke nødvendigt
 - Skærm: 13-14 tommer fuld HD
 - HDD: SSD
 - Pris: 3000 - 5000 kr

Har selv lidt kig på denne:

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/HP14AL171NO/hp-pavilion-14-al171no-14-barbar-pc-guld

Kunne godt tænke mig en i5 og lidt mere RAM. Vores nuværende er en i3 Haswell og syntes den har hængt lidt i bremsen engang imellem. Det er selvfølgelig ikke sikkert det vil være aktuelt med den nyere Kaby Lake.

Kom frisk og på forhånd tak for hjælpen.

In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2008
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 14:36
Hvis den ikke SKAL være helt ny, er der ofte mange Lenovo Thinkpad serier (T450,T450s,T460,T460s) på dba i det prisleje, og ofte med 1-3 år restgaranti hos Lenovo.   
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 17:36
Mange tak for svaret.

Jeg tror som udgangspunkt, kigger jeg nyt. Men det kan være det ændrer sig hen af vejen.

Så hvis nogen kan linke til røverkøbet:)
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4718
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2017 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Så hvis nogen kan linke til røverkøbet:)

Hej.

Jeg ved ikke om en bærbar fra Power kan være røverkøbet?
Men på flere af deres bærbare kan du få et gratis cykel med:

Hilsen Carsten.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu