|
Ny studie bærbar |
Besvar |
Forfatter | |
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Maj-2017 kl. 14:27 |
Min kones studie bærbar synger på sidste vers. Jeg er derfor på udkig efter en ny.
Jeg har generelt aldrig haft styr på bærbar markedet. Så har svært ved at spotte en god deal når jeg ser den. Kunne derfor godt bruge nogle forslag. Mine ønsker: - Cpu: i3 ell. i5 Kaby Lake (Helst i5) - RAM: 8 GB - Dedikeret GFX: Ikke nødvendigt - Skærm: 13-14 tommer fuld HD - HDD: SSD - Pris: 3000 - 5000 kr Har selv lidt kig på denne: https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/HP14AL171NO/hp-pavilion-14-al171no-14-barbar-pc-guld Kunne godt tænke mig en i5 og lidt mere RAM. Vores nuværende er en i3 Haswell og syntes den har hængt lidt i bremsen engang imellem. Det er selvfølgelig ikke sikkert det vil være aktuelt med den nyere Kaby Lake. Kom frisk og på forhånd tak for hjælpen. |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den ikke SKAL være helt ny, er der ofte mange Lenovo Thinkpad serier (T450,T450s,T460,T460s) på dba i det prisleje, og ofte med 1-3 år restgaranti hos Lenovo.
|
|
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for svaret.
Jeg tror som udgangspunkt, kigger jeg nyt. Men det kan være det ændrer sig hen af vejen. Så hvis nogen kan linke til røverkøbet:)
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ved ikke om en bærbar fra Power kan være røverkøbet? Men på flere af deres bærbare kan du få et gratis cykel med: Hilsen Carsten. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |