|
Harddisken er "blevet væk" |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Maj-2017 kl. 19:43 |
||
Jeg fik taget mig sammen til at lave en Windows installation på USB via dells hjemmeside. Da jeg så skulle installere Windows, siger den, at drevet er låst. Hvordan pokker får jeg den låst op igen? Ændrer lige indlægget. Nåh, Windows blev installeret, syntes dog det kørte langsomt, og kom ved et tilfælde til at pille USBdrevet ud. Windows var blevet installeret her til. Hvilket nu medfører, at computeren ikke vil starte. Når jeg i Diskpart kigger, kan jeg finde harddisken, og jeg har forsøgt følgende i cmd fra windows installationen: B. Type in [ diskpart ] C. Type in [ select disk 0 ] D. Type in [ create partition primary ] Close Command Prompt, choose Disk 0 Primary Partition for installation and proceed. Jeg kan dog hverken finde harddisken i windows installationen eller via minitool partition wizard. Jeg er på herrens mark, er der nogen der kan give et hint eller guide? Redigeret af aerik - 28-Maj-2017 kl. 20:19 |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er godt klar over, at jeg kan kontakte Dell på mandag, men ville egentligt gerne kunne bruge den i weekenden
|
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du checket i bios ?
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan du slette drevet og derefter formatere det? Hvis ja så kan du også lave en frisk installation.
Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan finde hdd derinde, men kan ikke rigtigt gøre noget ved den.
Hvor skal jeg i såfaldd gøre dette? |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fik slettet drevet i diskpart og er nu ved at installere Windows igen, så satser på det kommer til at virke.
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ændrer lige indlægget.
Nåh, Windows blev installeret, syntes dog det kørte langsomt, og kom ved et tilfælde til at pille USBdrevet ud. Windows var blevet installeret her til. Hvilket nu medfører, at computeren ikke vil starte. Når jeg i Diskpart kigger, kan jeg finde harddisken, og jeg har forsøgt følgende i cmd fra windows installationen: B. Type in [ diskpart ] C. Type in [ select disk 0 ] D. Type in [ create partition primary ] Close Command Prompt, choose Disk 0 Primary Partition for installation and proceed. Jeg kan dog hverken finde harddisken i windows installationen eller via minitool partition wizard. Jeg er på herrens mark, er der nogen der kan give et hint eller guide?
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mvh. JørgenT |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeps. Og den finder den også hvis jeg kører dells diagnostic og melder der ingen fejl er.
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan også godt finde harddisken i diskpart. men jeg kan ikek tilgå den fra windows install ..
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fra Windows install skal den slettes og formateres inden du laver en frisk installation - og denne gang på harddisken og ikke på USB drevet. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dette synes jeg ikke jeg har mulighed for? Måske mig der klokker rundt i det..
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |