recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Pioneer LX5090H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Pioneer LX5090H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Pioneer LX5090H
    Sendt: 25-Marts-2017 kl. 15:39
28/5 2017: Solgt til prisen.

Jeg kom lidt spontant til at købe et nyt TV, og så må det være tid til at mit elskede gamle TV kommer videre. Det er efterhånden en ældre dame, der runder otte år d. 1. april. Jeg har aldrig haft problemer med hende, og jeg har ikke kunne se nogen brugsmærker på hende. Det skulle så lige være noget støv, men det er jo som bekendt lidt løst på tråden, så det kan komme og gå. Hun har alle dage været en meget kontant ikke-ryger, så smøger har hun aldrig prøvet.
Hun fungerer upåklageligt, men jeg ved godt at alderen er i mod hende. Fjernbetjeningen er ikke brugt meget, da jeg har en Logitech, jeg har brugt med hende.
Der medfølger en underhøjttaler, vægbeslag (et Vogel, mener jeg) og en Maximum C-505 CX DVB-C bok med.

Hun bor i København V. Jeg har ikke helt kassen, men selve bunden, hvor det står i, og der har jeg haft flyttet det sådan en gang. Afhentning kræves.

Jeg tænker måske en pris på 1.500,-, men jeg er åben for bud, så vi kan se på det.

Redigeret af Rolias - 28-Maj-2017 kl. 14:18
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2017 kl. 16:25
Det er eddermame en fair prisThumbs Up 
Jeg har lige solgt min gamle 507XA for kr. 1.700,- dog inkl. et originalt vægbeslag og sikkert i samme stand som dit men til gengæld var det 10 år. 
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 14:18
Solgt til prisen.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu