|
Ingen Dolby Atmos på ubp-x800 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24785 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2017 kl. 20:26 |
Har lige modtaget en sådan maskine. Den er umiddelbart rigtig god. Hurtig og lydløs. Men jeg kan ikke få Dolby Atmos lyd på. Er det en indstilling, som jeg har overset? Det er en Onkyo TX-NR636 reciver, så der er Atmos på den. Hjælp.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du Atmos højtalere tilsluttede til din receiver? På min Yamaha 3060 skal der være mindst 2 Atmos højtalere tilsluttede og de skal være aktiveret i menuen for at Dolby Atmos logo kommer frem i displayet
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24785 |
Der skal ikke være tilsluttet noget bestemt. Det virker på min gamle Blu-Ray afspiller. Så må jo være noget ved den nye maskine.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Det kan vel ikke være det, når nu Atmos virker med min gamle afspiller? Det burde være noget, med den nye.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Under lydindstillinger, kan jeg kun vælge mellem auto og PCM. Burde der ikke være bitstream også?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Så lykkedes det, at finde det efter lang tids søgning på nettet. Det er en indstilling i lyd, som hedder BD-lydmix, som er sat til, men som skal stå til fra. Så lykkedes det at få Atmos på. På afspillerens display står der godt nok True HD, men Atmos i receiverens disp.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |