|
S/V: B&W CM9 setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2017 kl. 23:08 |
Hej.
Jeg står og skal flytte til udlandet og vil derfor overveje at skille mig af med mine gulvhøjtalere - Eller hele systemet, hvis det kan indbringe en ordentlig pris. Setup: 2x B&W CM9 sort piano. Prisidé: 9.000 kr. 1x B&W CMC2 center piano. Prisidé 3.500 kr. 2x B&W DS3 sort. Prisidé: 3.300 1x Velodyne SPL-1200 Ultra sort piano. Prisidé: 6.400 kr. 1x Pioneer surround reciever SC-LX86. Prisidé: 5.800 kr. 1x 65" Samsung 8005, kan jeg evt. også overveje at skille mig af med. Hvis der nogle, som kunne være interesseret, er I velkommen til at kontakte mig. Det befinder sig i 2830 Virum, hvor det kan ses og høres. Alternativt flyttes det hele med. Lad mig gerne få jeres syn på sagen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |