|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() Sendt: 25-November-2006 kl. 17:28 |
Hejsa,
Jeg købte i onsdags et Panasonic TH-42PV62E hos Elgiganten, da jeg efter at have researchet en del (meget her på recordere.dk) kunne se at dette var et godt TV. De ville som udgangspunkt have 19000 kr. for det, men jeg påpegede at bl.a. Tape Connection var væsentligt billigere. De gik ned til 14000 kr., da de tidligere har solgt TV'et til den pris. Jeg fik også et originalt vægbeslag til 1000 kr., hvilket er næsten halv pris i forhold til deres normale pris. Alt i alt lød det som en god handel, men så begyndte alt det sjove... Da jeg pakkede TV'et ud, lagde jeg mærke til at batterierne allerede var i fjernbetjeningen, og da jeg tændte det var kanalerne allerede indstillet. Hmm... Det lugter af at det har været solgt før. Der var heller ikke en fod med, hvilket jeg regnede med fordi det er der hos Tape Connection og de andre netbutikker jeg har set der sælger TV'et. Vægbeslaget viste sig at være en anden model end det som Panasonic siger passer til TV'et. Det var beslaget til de ældre modeller eller PA- modellerne. Jeg gik ned i butikken med det, og de så lidt forvirrede ud, men gav mig pengene tilbage. Samtidig fik jeg også en fod til TV'et gratis, da jeg brokkede mig over det, men på det tidspunkt havde jeg dog set på deres hjemmeside, at der IKKE var fod med. Det vidste sælgerne åbenbart ikke. Men jeg forlod butikken rimeligt tilfreds. Da jeg skulle sætte TV'et på foden var der et nyt problem. Skruehullerne passede ikke (TV'et kunne ikke skrues fast), og et tjek på nettet viste også at det var foden til PA-modellerne. Suk!!! Ned i butikken igen. Nu tjekkede sægleren mod hovedkontoret og fandt ud af, at der IKKE skulle være fod til TV'et. Aha, så stod jeg altså der uden fod eller vægbeslag og Elgiganten fører ingen af delene, kun til de andre modeller! På mandag vil sælgeren undersøge hvad de skal have for det korrekte vægbeslag, men jeg er lidt usikker på, om jeg skal lade handlen gå helt tilbage. De er med på det, hvis det er det jeg ønsker. Mht. til at TV'et har været solgt før kom de med en historie om, at det har været ude hos en kunde i én dag. Det var en ombytter for et defekt TV, men kunden ville ikke have ombytteren da den kun havde 2 blæsere mod 3 i hans oprindelige TV. De byttede det igen, og mit skulle så være modellen med 2 blæsere. Da jeg kom hjem tjekkede jeg, og der var 3 blæsere i mit, så den historie holdt altså ikke vand. Da jeg fortalte dem det, kunne de ikke lige forklare hvor TV'et så havde været, for de fører ikke historik på serienumrene...! Nu til det vigtige: Bør jeg lade handlen gå tilbage? TV'et lader til at virke perfekt, men er det for risikabelt at beholde det, nu hvor jeg ved at det har været ude hos en kunde før, men er returneret af ukendte årsager efter et ukendt antal dage? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hvis jeg var dig så retur med TV´et du kan aldrig være sikker på hvor meget det har været brugt - og det vil sikkert mindske din glæde over nyanskaffelsen
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
FeTA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Hej med dig
Hvis det var mig ville jeg smide det i hovedet på dem igen og købe det hos Tapeconnection for 11.888,- kr. incl. fod Hilsen FeTA |
|
![]() |
|
rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Enig med FeTA. Lige mine ord. Iøvrigt er der altid 3 blæsere i de modeller. |
|
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B Samsung BD-D8200N Motorola "Zaptor" Pioneer VSX-1025-K Pioneer PL-500X B&W XT2 B&W PV1 |
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Det er ikke alle der er fod med til, men hedder de 42PV60EH (altså EH) så er der fod med til det.... Der er kun 2 blæsere i de nye modeler, i starten var der nemlig 3, de nye med 2 skulle larme lidt mindre. Det vægbeslag du skal bruge hedder TY-WK42X60 Bordstand passer følgende modeller: TY-ST42P600W (rombe) & TY-ST42P60W (H-fod -den som følger med i EH modellerne) |
|
Panasonic Center Radio/TV - www.crtv.dk
|
|
![]() |
|
Jannik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Ja, kan du så få det leveret tilbage og bestille det hos TapeConnection i stedet. Har selv købt det dér, super service, sprit-nyt TV, inkl. fod. Om et par weekender er ventetiden og besværet glemt, og du kan glæde dig over dit *nye* TV med fod. Og de par tusinde du endda har sparet.
|
|
Med venlig hilsen
Jannik |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Du bør helt klart retunerer det. Hvem ved hvor mange timer det har kørt. m.v.h. |
|
![]() |
|
rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Hej mosx, beklager min viden ikke var up to date. I modsætning til Elgiganten kan man helt sikkert stole på CRTV's Panasonic viden (jeg har selv handlet begge steder). Hvis jeg var dig, så ville jeg så også gå efter en model med 2 blæsere. |
|
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B Samsung BD-D8200N Motorola "Zaptor" Pioneer VSX-1025-K Pioneer PL-500X B&W XT2 B&W PV1 |
|
![]() |
|
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Jeg kan se at enigheden breder sig. Jeg ville også helst bare returnere det,
men det er lidt besværlig da jeg skal finde en varevogn, for kassen kan ikke være i min egen bil. Jeg må lige overveje det en ekstra gang. Det virker som sagt perfekt og har et flot billede. Hvis der ikke er et fastbrændt billede, hvad kan der så være i vejen? Da min model er med 3 blæsere, er det så en "gammel" model? |
|
![]() |
|
![]() |
Personligt køber jeg kun "demo"-modeller, hvis jeg får et meget betragteligt afslag i prisen. Jeg ville ikke gøre det med en plasma, men har fx. tidligere gjort det med en forstærker. Det er lidt en personlig smag. Det burde være en "gammel" model, iht. CRTV som vi normalt kan regne med. Men modellen er da ok; min har også 3 blæsere. |
|
Panasonic TH-37PV60E
|
![]() |
|
![]() |
Selvom jeg fik nedslag i prisen var det ikke fordi det skulle være en
demomodel. Det var kun fordi de var afsindigt dyre i forhold til andre forhandlere og de ville da gerne prøve at matche de andre. At jeg så fik et TV der har været solgt før må jo være en tilfældighed, for de fører jo ikke historik med hvert serienr.... ![]() |
|
![]() |
|
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Er der ikke en service-menu, hvor man kan se antal " kørte timer " ? |
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |