|
Sonos til sommerfest |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2017 kl. 13:05 |
Vi skal snart holde sommerfest på vejen, og jeg overvejer at sætte mine to PLAY:5 højtalere op med en Spotify konto.
Findes der en smart måde, så alle gæsterne kan være med til at bestemme musikken, altså så de fx kan ønske et nummer? Hvis alle for fuld adgang vil det ende i kaos, men omvendt er det også træls hvis de kun er få der kan bestemme musikken.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
og så bare lige for at smide noget malurt i bægeret. - du betaler ekstra royalties for hver eneste tilstedeværende til festen ikke? - Der er SÅ mange der gør det uden at tænke over tingene, men hvis man læser reglerne lidt, så har man faktisk ikke tilladelse til at bruge det til "offentlig afspilning". Med mindre man specifikt får tilladelse og dermed betaler royalties for hver eneste tilstedeværende.
MEN når det så er sagt. Gadefester, og hvad der nu ellers findes plejer at ende i at midaldrende mennesker får en kende for meget indenbords. og jeg ville virkelig ikke turde tage noget udstyr som Sonos med ud. - find et gammelt anlæg i stedet. Eventuelt med en afdanket computer koblet til. og kan der garanteres 100% tørvejr hvor de skal stå?
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
De kommer til at stå i tørvejr, og de drejer sig om en vejfest med 6 familier. Men tak for bekymringen :)
|
|
![]() |
|
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Jeg har brugt nedenstående til at klare mix'et, og den gør det rigtigt godt...Er dog ikke sikker på at den kan virke med Sonos.
http://seratopyro.com/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |