recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Film indstillingen" og DVE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Film indstillingen" og DVE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hanga Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Emne: "Film indstillingen" og DVE
    Sendt: 25-November-2006 kl. 21:21
Hej jeg har lige 2 spørgsmål. Har fået et Samsung N71 som jeg selvfølgelig forsøger at indstille optimalt. Jeg har bestilt DVE, som jeg stadig venter på.

Imellemtiden har jeg så forsøgt mig frem manuelt, og kan til stor undren konstatere, at selvom jeg sætter alle værdier under "brugertilpasset" til de samme som "film indstillingen", så er der stadig markant forskel i billedet. Jeg har tjekket ALT, og der skulle altså ikke være nogen forskel i værdierne. Kan nogen forklare mig, hvorfor der så stadig er forskel?

Ang. DVE.: Når nu jeg får den, hvilket "udgangspunkt" skal jeg så tage? Mener at have læst et par steder, at det er bedst at starte på film indstillingen, og så indstille derfra? Eller er det måske bedst at sætte den på brugertilpasset, da denne jo er beregnet til at blive ændret i ?

Redigeret af Hanga - 25-November-2006 kl. 21:25
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu