|
lg55uh650v noget værd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lisbeth86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2015 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2017 kl. 20:39 |
Overvejer at købe dette i føtex imorgen til 4000 https://www.foetex.dk/elektronik-spil/tv/alle-tv/lg-55-ultra-hd-tv-55uh650v/p/100234466. Det er åbenlyst et budget tv, men det var mit forrige også(LG 47LB610V-ZU).
Nogen indvendinger? Er det et mega skod tv :)? Kan ikke finde meget information om det på nettet. Redigeret af lisbeth86 - 08-Juni-2017 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender det ikke, men er sikker på at du får et okay TV til prisen. Jeg kan se at det kom på marked sidste år og den gang kostede det langt mere.
Jeg køber også altid sidste års modeller så kan man tillade sig at skifte tv lidt oftere :-) |
|
![]() |
|
lisbeth86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2015 Status: Offline Point: 9 |
ok Tak
![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
Har selv en lidt spøjs af slagsen ved Alka, kombineret elektronik og rejseforsikring. ![]() Ulempen er en lidt høj selvrisiko, så vidt jeg husker 1000,- Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |