|
Slå roaming-data til på én APP |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
minusop
Guld medlem Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2017 kl. 17:32 |
Hej
På min Iphone er det muligt at slå roaming til/fra - og det gælder alle APPs. Jeg vil, meget gerne, nøjes med at tillade 1 APP (TomTom) at bruge data, på bilturen rundt i EU. Som jeg ser det, skal jeg slå dem alle fra manuelt - og der er mange. Er det ikke muligt at slå alle 'fra' - og derefter, bare, at slå en til? Er der en APP som kan "gruppere" således at jeg f.eks. har FB, instagram, mails i en "gruppe" som jeg så kan slå til/fra med et enkelt tryk/swipe ? God sommer
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Under Indstillinger -> mobilnetværk kan du vælge de programmer som må bruge mobildata
|
|
|
|
minusop
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det gøres i Indstillinger -> Mobilnetværk -> Indstillinger til data -> Dataroaming til OFF/ON
I Indstillinger og under hver app slåes det til igen. Redigeret af Kampus - 17-Juni-2017 kl. 15:51 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4906 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en billlig GPS til bilen.
Så slipper du for at bruge data på navigation. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man bruger ikke data på navigations app på tlf, da kortene er downloadede
|
|
KennyJ
Junior bruger Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer da an på hvilken App og om man vil have trafik info med mulighed for at blive vist uden om kø.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den tid du har brugt på at skrive her kunne du have brugt til at slå alle apps fra i roaming... der er ikke nogen 3. parts apps, som kan rode med så fundamentale indstillinger i telefonen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
minusop
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
|
|
minusop
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke bare bruge Here WeGO maps? Det er gratis og fungere godt med offline kort.
Har du ikke data i EU med i dit abb?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Offline-kort giver jo stadig ikke nogen advarsel om kø...?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |