|
iPhone mister 10-15% strøm? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juni-2017 kl. 13:36 |
Her på det seneste er min iPhone 6 plus nogen gange gået kold, når der er 10-15% strøm tilbage
Dvs. den kan ikke tændes med tryk på knappen Hjem, og ved tryk på strømtasten vises et billede af strømkabel der skal tilsluttes Hvad kan jeg gøre?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan prøve at gendanne den, det virker nogen gange da fejlen kan relatere sig til den del af OSX som kommunikere med batteriet. Alternativt skal der nyt batteri i den
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg laver en iCloud-sikkerhedskopi kommer mine kontakter ikke med?
|
|
Mikael Simpson |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo det skulle jeg mene, men prøv at Google det
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er sat til under iCloud på din mobil, så ja.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Batteri færdig
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min søns´s 6ér har også store problemer med batteriet.. ½ time i standby koster typisk 25-30% batteri.
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Min er fra maj 2016, det kan da ikke passe at batteriet er færdigt Det har været bedre den sidste uges tid
|
|
Mikael Simpson |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min søns er fra november 2015.. Og nej, det burde ikke være sådan. Men hey, det er Apple. De bestemmer.
|
|
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en 6 plus fra sommeren 2015 tror jeg det var, lige da den kom.
For nylig hentede jeg messenger og derefter er strømforbruget gået noget op. |
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan da bare indlevere den til reperation hvis den er inden for reklamationsperioden. Et så voldsomt tab kan da ikke være andet end en fejl.
Eller din søn har måske også tabt den og fået smadret glasset? Evt er der brugt en 3. parts reperatør? |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min datter har en 5S som slukker tilfældigt nogle gange ved 40-70 pct. strøm.... den er under et år...
Da vi reklamerede første gang blev vi bedt om at nulstille den, så det gjorde vi - anden gang tog de imod den og sendte ind, blot for at retunere den med besked om at de havde testet den, og ikke kunne finde en fejl, og at hun skulle lade være med at installere apps på den.... Så nu står vi med en telefon som hun ikke bruger fordi hun ingen apps må have på den, og dermed kan vi heller ikke konstatere at den slukker alligevel... Skide godt med en smartphone man ikke kan have apps på... |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |