|
S: Canon CLI550/551 kompatible blækpatroner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2017 kl. 10:20 |
Min printer døde lige efter jeg fik disse hjem (defekt printhoved). De er købt hos Printerrefill.dk 1 stk ny sort Canon CLI550 2 komplette sæt ubrugte uoriginale CLI550 og XL farve og sorte patroner. Det ene sæt er åbent og har skrevet éen side. Sælges for HBO 300. Befinder sig i 2770 Kastrup, og kan sendes for købers regning. Redigeret af Davidp - 20-Juni-2017 kl. 10:21 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brandærgerligt! Har selv prøvet det, og i protest købt den billigste combi-printer fra HP, der bruger 2 patroner med egen dyse, så der ikke kommer en udgift til printerhoved, der overstiger prisen på en ny printer.
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Ja, det stinker. Et nyt printhoved til min Canon koster 600,- fra eBay (900,- fra en dansk forhandler). Det ka simpelthen ikke betale sig at gøre forsøget. Brug og smid væk.. Håber at nogen kan bruge patronerne.
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Lad mig forstå det ret - dit printhoved stod af, kort efter du var begyndt at benytte disse blækpatroner?
M.v.h. |
|
![]() |
|
Kan godt se hvor du vil hen. Min printer havde længe printet dårligt, og i et forsøg på at fikse den prøvede jeg at rense printhovedet ifølge nogle onlineguides samtidig med at jeg skiftede patroner. Det overlevede printhovedet tilsynelandende ikke. Med til historien hører at jeg ikke printer specielt meget, og at printhovedet og patroner ikke er blevet motioneret som det bør sig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |