|
Minecraft pc - hvad kræves der?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2017 kl. 18:06 |
|
Hej
Jeg mangler en Minecraft pc - den skal KUN bruges til at spille Minecraft på af min søn på 10 år Desværre har jeg ikke fulgt med siden en AMD processor hed Athlon (cirka år tusindskiftet)... Så er helt blank - kan sagtens samle noget selv, men kan også være interesseret i brugt Det skal bare vært bedste value for money Det må gerne være en stationær På forhånd tak
![]() |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har nogle fine brugte stumper der kan bruges til en god Minecraft pc med mere.
Et Asus bundkort monteret med en Intel I7 cpu og 8gb ram samt et gigabyte radeon 3870 512mb grafikkort. Jeg kan smide en harddisk oveni, samlet for 1000,- så skal du bare finde et billigt kabinet med en strømforsyning så er du kørende. Redigeret af spawn - 03-Juli-2017 kl. 11:43 |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
|
Hvis det virkelig kun er til Minecraft så kræver det egentlig ikke ret meget.
De anbefalede krav er:
Du kan faktisk med fordel bruge en AMD A6-7400k cpu som har Radeon R5 grafikkort indbygget, og det er mere end rigeligt til spil som Minecraft. Jeg har lavet et hurtigt eksempel på hvordan det kunne samles til en billig pris. Der mangler selvfølgelig skærm, tastatur+mus. |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Skriver de ikke netop at et integreret grafikkort IKKE kan bruges!? |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
|
Jo, men de mener specifikt Radeon HD 5xxxx serien da det var den tidligere udgave af integereret grafik. R5 er nyere og bedre og kan faktisk spille temmeligt krævende spil. Det er jo en lidt ældre cpu (deraf prisen) men den kan trække f.eks Alien Isolation med Ultra settings i 720p med omkring 25fps og jeg har set det køre CS:GO med 60FPS uden problemer. Så det kan snildt håndtere Minecraft. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |