recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gider ikke CRT mere...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGider ikke CRT mere...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Emne: Gider ikke CRT mere...
    Sendt: 26-November-2006 kl. 20:55
(Også posted inde på Hifi4all)

Hej!

Jeg har selvfølgelig lavet lidt research, inden jeg oprettede dette indlæg herinde, men jeg føler dog ikke, at jeg er blevet meget klogere mht til fladskærme. Sagen er, at mit ellers glimrende Sony CRT topmodel må lade livet til fordel for en fladskærm. Jeg er nemlig i gang med at flytte til en ny bolig, og fandt ud af, hvor upraktisk og klodset sådan et CRT TV egentlig er - føj hvor er den tung, og så fylder den som en ko-stald.

Jeg har lavet en udemærket aftale med min lokale radio tv forhandler, som er villig til at give et afslag på 4k ved køb af en ny fladskærm. Dette er en glimrende chance for at komme af med denne tyksak af et TV.

Men nu kommer spørgsmålet til eksperterne: Hvilket fladsvin vil I vælge, hvis I havde omkring 10-12k?

Jeg ved godt, at man ikke kan få "state-of-the-art" til den pris, så jeg forventer da heller ikke det helt store. Dog må TV'et da godt levere et "OK" billede.

Her er nogle krav (hvis man kan tillade sig det i den prisklasse):

• Må maks være 32" og min. 26"
  • Design betyder ikke alverden, billedkvalitet er numeró uno! (både når der ses alm. tv og dvd-film)
  • Fleksibilitet: mindst en HDMI port
  • Digital-tuner er en rigtig god ting, men ikke alfa og omega

Det skal lige siges, at jeg ikke er nogen "label queen". Er fuldstændig ligeglad med mærket, og om det er plasma eller LCD, spiller intet rolle. Jeg vil bare have et godt TV til mit budget.

Update:

Jeg har kigget lidt på SONY's opdaterede version af V2000 - nemlig V2500 (32"). Dette TV må vel være én af de bedste til mit budget? Nogen herinde som har gode/dårlige erfaringer med V2000/V2500?

Til top
macgyver Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Juni-2006
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2006 kl. 18:22

Jeg kunne også godt tænke mig v2500 når det kommer i handlen, hviken forhandler er det du har lavet en aftale med (expert,merlin,fona?????)!

Ser ud som om det kommer til at koste omkring 12k  :(

Men ja hvilket tv ville i vælge hvis i havde omkring 12k,

Samsung 32 LCD-TV LE-32M71B el. Sony v2500 (den opdaterede v2000)!

Redigeret af macgyver - 27-November-2006 kl. 18:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu