|
Hastighedstest bredbånd Yousee |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2017 kl. 17:27 |
Vi har bredbånd via Yousee 300/60. Her til aften testede jeg så hastigheden flere gange via Speedtest. Ingen af gangene nåede den over 150 ned. Men så tog jeg Yousee's hastighedstest og her ligger den konstant omkring de 300, enten lidt over eller lidt under. Hvad skal man tro. Får man hvad man betaler for eller? mvh. Jesper |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når jeg bruger Ookla til at måle min forbindelse 100/20, så måles der rigtig nok, den ligger ret konstant på 93-95/25 på Wi-Fi. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1574 |
Nu gælder hastighedsløftet jo reelt kun til kanten af Yousee netværk, så egentlig passer det vel meget godt
![]() Selv om jeg er enig i, at speedtest.net normalt er rigtig på den.
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Tak for input. Men giver da ingen mening. Hvis man betaler for 300/60 så er det vel til "døren". Og jeg har målt præcis hvor signalet kommer ind med en stationær pc koblet til via kabel!!
|
|
![]() |
|
Hvordan ved du den måler rigtigt. Har du prøvet andre målere
|
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Min 300/60 YS Coax ligger typsik på 335/67 9mS på speedtest.net - testet op i men en TDC server på wifi. Bevæger jeg mig udenfor ligger Waoo Skanderborg på 256/63 og 17mS.
|
|
![]() |
|
THX2K ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Prøv Bredbandskollen. Den brugte YouSee-teknikerne selv, da de fejlsøgte min linje. Har en 300/60 linje og får fuld valuta for pengene. https://www.bredbandskollen.se/
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der sker ingen ting, der trykkes start så kommer denne besked. Initialiserer test. Derefter sker der intet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
Den svenske virker også hos mig. Du må være defekt :)
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Den virker heller ikke hos mig.
Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
Med Google Chrome kommer der et lille ikon til højre i adresse felt "Denne side forsøger at indlæse scripts fra kilder, som ikke er godkendte" Med Win 10 Edge virker det. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Radiomanden og csell: Hvilken browser bruges der?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |