|
Lg OLED65B6V |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2017 kl. 12:47 |
Hej
Hvilke audio formater understøtter dette tv på arc? Kan den sende dts hd retur til reviecer fra f.eks xbox one s? |
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som udgangspunkt regn med at det ikke er muligt, det er det som oftest ikke på TVer, så kan man kun blive glædeligt overrasket hvis det er muligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej! Der er ikke båndbredde til at sende HD formater, højest alm DTS
Det samme gælder for spdif optisk elker coax Sæt Xboxen direkte til reciever med hdmi |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er du begyndt at lave helgarderinger ![]() |
|
![]() |
|
speedy911 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 91 |
Hmm... så koster det jo også en ny reciever at skifte detganle tv ud, da den ikke understøtter 4k....
|
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
Ja det er der mange der må sande. Eller købe afspiller med to hdmi udgange. Det var allerede et issue da 3D kom. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Tv kan stadig sende dts og Dolby digital igennem. Så kan du undvære dts hd og true Dolby så er der fint hul igennem
|
|
![]() |
|
Findes der en hdmi splitter der skal klare en sådan opgave?
Gerne med 2 inputs. |
|
VH
Speedy911 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Du kan evt. sende lyden retur fra tv gennem optisk. Det gør jeg selv.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
For familien skyld gør jeg ligesådan. Det gør tv'et til hub og det virker bare hver gang. Ps4 Pro, Apple tv 4 er sat til tv med hdmi og hdmi fra tv til receiver (for arc). På b6 har du mulighed for at trække lyden ved optisk og eks cec med hdmi kablet. Optisk bruger jeg fordi jeg syntes lip sync er et mindre problem end med hdmi. |
|
![]() |
|
Det kan han så ikke med DTS HD |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Jeg begyndte også at tænke i alle mulige alternative løsninger da jeg fik mit 65B6 fordi min Onkyo ikke supporterede 4k, men endte med at købe en ny receiver. Det gør tingene noget nemmere og så er der ikke hele tiden forskellige begrænsninger man skal tage hensyn til. Men det koster jo lige en slat ekstra, så ved ikke om der er budget til det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |