|
Erfaringer med de nye Nokia? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juli-2017 kl. 13:28 |
|
Min mor er på jagt efter en ny billig telefon, umiddelbart med de få minutter jeg har kunnet prøve de nye Nokia virker de fornuftig. Men hvordan klarer sådan en mtk processor sig i hverdagen? Synes det er lidt forskelligt jeg kan finde på nettetm
Skal reelt bare bruges som telefon, mobilepay og lidt let surfen. |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ellers er der jo også CCB tilbud på Huawai P10 lite til 1200 kr.
Jeg har selv en p9 lite som jeg er godt tilfreds med.
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har godt set P10 lite til den pris.
Men da min mor er en der har telefonen længe, som i rigtigt længe, leder jeg efter en, som er blevet lovet opdatering til android 8. Umiddelbart kan jeg ikke finde nogle oplysninger om P10 lite på det. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis den må koste lidt mere, så overvej en iPhone SE til 1990 kroner
https://www.3.dk/mobiler-tablets/mobiler/iphone-se/?gclid=CKTxgpntldUCFRSBsgodE40PIw Så er der opdateringer i lang tid fremover og en telefon for "dummies", der har godt med "hestekræfter". Klaus (ja, jeg har selv en) |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Iphone er ikke umiddelbart for dummies, jeg har godt ok kæmpet en kamp med hende og hendes ipad, til gengæld har hun fuldt styr på Windows Phone og android, men måske det er en mulighed.
Kan se stadig bruges, altså er den kræfter ikke ved at være udfaset? Spørger da jeg slet ikke er inde i I-produkterne mere. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den første udgave kom i marts 2016 i 16 og 64 GB versioner, som marts i år, blev erstattet af 32 og 128 GB versioner.
Jeg har en 16 GB version købt sommeren sidste år og min knægt en 64 GB købt på tilbud i efteråret. Vi er begge vældigt tilfredse og konen overvejer at opdatere hendes 5C til en SE. Det jeg godt kan lide ved SE er at den ikke er så stor, men stadig har masser af CPU kraft, idet den har samme processor som 6S (og yder bedre end den). Klaus Redigeret af KlausDM - 19-Juli-2017 kl. 22:13 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
SE blev markedsført samtidigt med iP5 for at tilfredsstille de brugere der ikke ønskede større skærm. Så mon ikke maskinrummet er det samme på en SE som på en 5'er
|
||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
MTK CPU'erne er fine til alm. brug.
De er ikke de hurtigste, men de langsomste af dem er altså heller ikke så langsom at man får en dårlig oplevelse. Der er ingen problem med dem. De klare fint Android 7, og 8 burde heller ikke være et problem. Jeg har en backup mobil med MTK6735 og Nokia 3 kommer med en MTK 6737 (en opgraderet MTK6735) og den er på niveau med en snapdragon 410. Det er en 4 A53 kerne, så ydelsen er fin til at på nær de vildeste spil, både fordi at cpu og grafik ikke kan slæbe det, men så kan man jo justere indstillingerne ned. For alm. Mennesker er det en fin CPU! |
||
.....
|
||
KenZ
Ny bruger Oprettet: 13-Juni-2017 Sted: Billund Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
en iPhone SE har samme "motor" som en iPhone 6S
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kom iPhone 5 da i marts 2016? Klaus |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kampus - du må gerne svare..... Klaus |
||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
September 21, 2012 er svaret på et spørgsmål ifølge en wiki på nettet.
|
||
.....
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |