|
LG OLED B7V - Vægbeslag |
Besvar |
Forfatter | |
UGP
Ny bruger Oprettet: 25-August-2015 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Juli-2017 kl. 21:38 |
Hej,
Jeg har købt et 55" LG B7V og skal have dette op på væggen. Jeg har søgt på nettet efter det der anbefales, og generelt er det Vogels 250. Jeg undre mig dog over der på flere af de hjemmesider hvor det sælges står tv fra 26"-42". Det gør der for eksempel også på Wupti, men i beskrivelsen nedenunder står der 55". Kan I bekræfte at det jeg linker til, sagtens kan anvendes til LG 55" B7V, uden det falder ned? På forhånd tak
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det beslag du har kig på, kan bære 25 kg, dit tv vejer 17,2 uden fod (altså cirka 2/3 af maks belastning). Falder det ned, er det fordi du ikke har skruet det ordentligt i væggen!
Klaus |
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er på tilbud her. Evt. Køb 305 modellen, så du er klar til 65 tommer om nogle år..
http://www.av-connection.dk/?PGr=5164 |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Linkservice:
Og link til 305: Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 01-August-2017 kl. 10:40 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vær dog OBS på, at flere af stikkene peger direkte bagud, så med et slim-beslag, så kan du ikke bruge dem.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
UGP
Ny bruger Oprettet: 25-August-2015 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder rigtig godt. Mange tak for jeres svar.
God aften.
|
|
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej er der nogen der har vogel 405. Som kan bekræfte at beslaget ikke rager ud over tvet.
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad nu, hvis det kun er lan, og antennestikket. Kan de godt være der, hvis det er et slim beslag?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skal du have dem vinklet, eller med adaptor
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
De fylder jo ikke så meget igen, de to stik. Er stikkene ikke inde i et lille hak? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |