|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 27-November-2006 kl. 22:55 |
Nogen her der har prøvet at få TVersity til at funke på en NAS? Bare nysgerrig efter at prøve dén medieserver. I forhold til Twonky ser den nemlig ud til at have en del flere funktioner. Men hvor Twonky jo decideret markedsfører deres NAS-medieserver-udgaver, er der intet tilsvarende at finde på www.TVersity.com, hvor det hele er meget PC/Windows-agtigt. Endvidere kan TVersity håndtere musiksamlinger helt op til 100.000 sange, hvor Twonky får problemer ved cirka en tredjedel heraf, så jeg ville være svært interesseret i at få TVersity over på min Maxtor Shared Storage! kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Hvis det er Windows basseret software kan du godt glemme det. Det skal være Linux basseret.
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Ja, det svar fik jeg som frygtet også fra TVersity i aftes. |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |