|
Sony afspiller, BD |
Besvar |
Forfatter | |
Lofferen
Super bruger Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-August-2017 kl. 14:47 |
Hej alle
Købte for et stykke tid siden en BD afspiller. Vi sidder lige nu og ser en dvd Skive tegnefilm. Nogen gange forsvinder billedet sort skærm et kort øjeblik, billedet vender tilbage. Har gjort det et par gange nu. Har ikke oplevet det når der er er en blue Ray film på. Den er forbundet direkte igennem onkyo forstærker og op i Panasonic flimmer. Er det nogen HDMI indstillinger den er gal med. Håber på svar Henrik Redigeret af Lofferen - 19-August-2017 kl. 14:48 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blu-ray -> Blå Laser. DVD -> Rød Laser, som enten er snavset eller ved at stå af.
|
|
Lofferen
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Kampus
Hmm Sony bdp 7200S er fra starten af året så lidt mærkeligt at den allerede skulle være stået af på dvd siden 😀 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må det jo være skiven der har fejl
|
|
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder slet ikke som afspiller fejl, mere en fejl med hdmi handshake, er fejlen der stasig hvis du tilslutter bd direkte til tv?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er tilfældet, så er det som skrevet et problem med laseren, så prøv at rense den, fortsætter problemet, så skal den på værksted. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Lofferen
Funktioner
Tak(0)
|
Hej radiomand tak for svar prøver at sætte den direkte til flimmer. Hvordan renser man den BDen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den renses forsigtigt med isopropyl alkohol og en fnug fri klud. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Lofferen
Funktioner
Tak(0)
|
Hej tak for svar
det vil jeg prøve. Vil også prøve at sætte en blue ray skive på og se om også fejlen er der også, men det tror jeg ikke som jeg skrev har jeg ikke oplevet det der. Eller også prøver jeg at sætte min gamle Pana afspiller til igen.*S* Lofferen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |