|
V: Højtalerkabler (Monitor Premium Germany) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2017 kl. 12:00 |
Hej, jeg ville høre om nogen kunne give mig en vurdering på et par højtalerkabler fra Tyskland. Jeg købte dem for en del år siden i en Hifi forretning i Tyskland, hvor de var ret så pebrede i pris, til at trække mine System Audio Explorer. De gav da virkelig også et boost. Men eftersom jeg er overgået til Sonos ligger de bare om samler støv.
Det ender højst sandsynligt med en salgstråd, men som sagt ville jeg godt lige høre hvad jeg ca. kan forvente af pris? På forhånd tak for hjælpen. De 2 kabler er begge 3 meter. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen input? Eller nogen der kunne være interesseret? :)
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Prøv evt at smide den op på Hifi4all.dk. Jeg tror markedet er noget større derovre.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7265 |
Er nok ikke mange der giver noget særligt for dem her.
Her er Harald Nyborg kabler helt ok. Og tror du forventer noget mere for dem. |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
hvor ligger du prismæssigt
|
|
Sony 55w828b
sony str-dn1080 Oppo 203 bluray/UHD Vifa bluespark front/center baghøjtaler system audio SA 205 |
|
![]() |
|
Jeg gav omkring 180 euro stykket dengang (360 total), hvilket vel er omkring 2700 kr. Lyder en 500-600 kr helt urimeligt?
|
|
![]() |
|
Hvis vi nu siger 300 kr, nogen der så kunne være interesseret? En rigtig god pris for virkelig gode højtalerkabler...
|
|
![]() |
|
Schumacher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Dem vil jeg godt købe for 300kr kan du ikke ringe eller skrive på 29933323 mvh Christian
|
|
![]() |
|
segur ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Er kablerne solgt?
Byder gerne 350 kroner. |
|
![]() |
|
Schumacher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Yep kablet er solgt til mig mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |