|
samsung - hbb-tv virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2017 kl. 20:55 |
Hbb-tv virker ikke på samsung ue40ku6405.
Er der noget jeg selv kan gøre. Ligger fejlen hos Samsung eller hos DR, som er jeg benytter hbb-tv til?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har det virket eller er TVet så gammelt at det slet ikke er understøttet?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der står det har hbbtv på producentens hj.side
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
![]() Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 07-September-2017 kl. 11:57 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Jeg havde problemer igår med hbb-tv på Dr1, hvor jeg fik en meddelse om at der ikke var forbindelse til internettet, men jeg kunne godt fra DR2.
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Det er modellen fra sidste år. Det har virket fint indtil for nogle dage siden. Jeg har talt med Samsung support. De siger fejlen er hos DR
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
min kæreste har også haft lidt problemer med hendes phillips tv. så tror faktisk godt det kan være ved dr. hun bliver smidt ud af programmerne...
|
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Jeg oplever også ustabilitet - fejlen må ligge hos DR.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |