|
55-65" m/VGA under 10.000,- |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Varming ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2017 kl. 13:19 |
På mit arbejde skal vi bruge en 55-65" skærm m/VGA indgang, da en mængde bærbare stadig kun har VGA og ikke HDMI. Vi har maks. 10.000,- til skærmen, som skal bruges til præsentationer og videokonferencer.
Hvad er bedste bud på en skærm der opfylder behovet, inden for budgettet?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Har i ovevejet en VGA til HDMI converter? Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 09-September-2017 kl. 14:11 |
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1042 |
Jeg kan skaffe dig en skærm igennem mit job til den pris.
Vi handler med Av Skriv pb |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Du køber bare en VGA til HDMI converter. Det gør vi på mit arbejde med de gamle projektorer på de nye bærbare. Dell sælger dem.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Du kan få sådan en converter overalt. Det vil være dumt at vælge skærm ud fra dette kriterie.
Redigeret af Torben Rasmussen - 09-September-2017 kl. 20:21 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Varming ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Tak for svar. Hvilken skærm 55-65" ville I vælge til et lokale til ca. 10 personer, til max. 10.000,-
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Til et mødelokale ville jeg se på en skærm med IPS panel, som typisk er at finde i LGs modeller. Du kan glemme smart-TV og gå efter tilbud på de billigere modeller i stedet.
Nok lidt for sent til at du kan nå det, men her er der et tilbud: https://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/60UJ634V/lg-60-4k-uhd-led-smart-tv-60uj634v# Redigeret af Torben Rasmussen - 10-September-2017 kl. 12:23 |
|
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4757 |
Hej. Hvis man bestiller det på nettet, har man 14 dages returret. det plejer også at gælde i ElGigantens forretninger. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Jeg kan anbefales Samsungs profesionelle monitors. Skifter selv input når den detektere et signal og kan sættes til at lukke ned efter kort tid uden signal.
Samsung J |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
det kan slet ikke betale sig i min verden, de der MONITORS er simpelthen for dyre. i den virksomhed jeg arbejder i, der kører de 65-80" i de fleste møde rum, bare Sony´s modeller, fordi de er med IPS, og 1920x1080 IKKE 3860x2160. Der er VGA converter på nogle, men bruger Clickshare for det meste, det er eddermageme lækkert, bare lige sådan en USB fætter knap i din pc, så kan man dele, og den kan også finde ud af at kører 2x share i dualview og andet. dog en del Input lag.
|
|
![]() |
|
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Som en anden brugere tidligere har nævnt, så burde i ikke købe en consumer skærm/tv.
Jeg anbefaler på det kraftigeste, at der bliver købt en skærm til kontor brug. De er designet til netop dette brug og holder ofte længere end consum skærme ved så mange timers dagligt brug. Hos os bruger vi 55" LG skærme, hvor der kan tilkøbes touch overlay, så man på sigt kan gøre skærmen til en touch uden at skulle have ny skærm. |
|
![]() |
|
Alt i vores firma er konsum-modeller fra LG. Det er ikke alle møder, hvor TV'ene er tændte, så i løbet af en dag kører de næppe meget længere end de ville i hjemmet. Mht. Sony-TV, så bruger de nu altså typisk IKKE IPS-paneler, men derimod VA. Det er kun ganske specifikke modeller, som har IPS.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |