|
TomTom Start 25 |
Besvar |
Forfatter | |
Jhones
Junior bruger Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-September-2017 kl. 08:35 |
Hej
Er der nogen som kender et program hvor man kan installere egne poi`s . Når jeg tilslutter GPSÈN til computer kan jeg ikke se den i stifinder. Ved ikke om den er låst fra TomTom så man ikke kan gøre noget Mvh Jhones
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal bruge TomTom MyDrive: https://uk.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/13814
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Jhones
Junior bruger Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jesper jeg har prøvet at gøre som der står men det starter kun programmet TomTom My drive connect op men der ser det ikke ud som om jeg kan installere egne poi`s igennem
Som sagt ved jeg ikke om GPSÈN er låst Mvh Jhones
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beklager, så har jeg ikke nogen forslag.
Du kan evt. forsøge i deres bruger forum. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |