|
Erfaringer med Pioneer SC-LX501? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2017 kl. 23:27 |
Hejsa
Er her nogen der har eller har hørt/læst om en Pioneer SC-LX501 receiver og evt. kan sige noget godt eller skidt om den? Overvejer at købe en da jeg kan få den til en god pris. ![]() |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal være opmærksom på at delefrekvensen stilles ens for alle kanalerne, du kan f.eks. ikke sætte fronter til 60Hz og surround højtalerne til 100Hz.
Bemærk at den er 7 kanals. Personlig har jeg altid selv været til Pioneer, men efter de gik over til Class D udgangstrin valgte jeg fra, min øre og min sjæl kan bare ikke ikke sammen med Class D. Prøv evt. at se på Marantz SR 7011 Man får rigtig meget for pengene. Redigeret af Potter - 16-September-2017 kl. 07:54 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar. Er med på det er en 7 kanals og at man ikke kan stille delefrekvensen forskelligt. Det skal evt. bruges sammen med et 4K TV i et 5.1 setup som erstatning for min Pioneer LX83. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |