|
Download fra fx Viaplay? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kgram ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2017 kl. 12:39 |
Hej - jeg har til undervisningsbrug behov for at hente ca. 1 minut fra en serie (findes på Viaplay). jeg kan sikkert sagtens downloade episoden, men hvordan får jeg 'skilt den ad', så jeg kan arbejde med det ene minut?
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror at det nemmeste vil være at finde noget screen capture software og så optage det minut. Der må findes noget freeware derude til formålet
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Hej. Jeg har selv før brugt et lille program til at sætte 3 små videoer sammen. Det hedder Boilsoft Video Joiner. Samme firma laver også Boilsoft Video Splitter Mon ikke man kan prøve programmet gratis i 1-2 uger. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 22-September-2017 kl. 07:51 |
|
![]() |
|
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
Ved ikke om du har mod på det, men ffmpeg er genialt til den type mindre simple medie redigeringer. Hvis du ikke er stærk i command line, så kan jeg godt hjælpe med hvad du skal skrive. ffmpeg er gratis at bruge.
|
|
![]() |
|
Palleba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 116 |
Hvis du har VLC afspilleren på computeren, så kan du bruge dette til at optage skærmen mens du afspiller det klip du skal bruge.
Tryk "Ctrl + C" Her kan du indstille kvalitet og andet inden du starter optagelsen. "Shift + R" starter og stopper optagelsen. MVH Palleba |
|
Med venlig hilsen
Palleba |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |