|
Pioneer AVR og 4K passthrough? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2017 kl. 17:34 |
Jeg har en Pioneer SC-LX77 Ifølge brugervejledningen understøtter den 4K passthrough (det er ikke en 4K-surroundreceiver) Men jeg kan ikke få det at virke Man skulle kunne vælge 4K ved at vælge Video Parameter og gå ind under Resolution Jeg kan kun vælge Video Conversion til/fra under Video Parameter Det var ikke et problem, hvis den nye Apple TV 4K havde to HDMI-udgange eller separat lydudgang... men det har den ikke Min 4K BD-afspiller sender lyden separat til receiveren Er der noget jeg kan slå til/fra for at få 4K passtrough? Hvad kan jeg gøre for at nå frem til Resolution under Video Parameter?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du ikke løbet ind i et HDCP 2.2 problem.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Aner det ikke, der står bare 4K passthrough i manualen
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Det tror jeg ikke du skal regne med. Som allerede nævnt ovenfor mangler den sikkert HDCP 2.2. Jeg har det samme problem med min RXA2040. Der er allerede to andre nylige tråde om ca. det samme, hvis du kigger under "surround".
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |