|
Yousee |
Besvar |
Forfatter | |
Nielsen1967
Bruger Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-September-2017 kl. 15:05 |
Hej har et nyt LG fjernsyn og har yousee på den som app,men kan kun få lov til at leje film..Kan man ikke se tv programmer på den,som man kan på sin telefon?
Mvh Renè |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nope. Jeg kan ikke engang få lov at leje film der heller. Yousee er håbløse i den retning. Jeg har ikke kunne streame fra min app i 9 mdr.
|
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har antydet, at der kommer en ny app. Jeg vælger at tro, at den vil kunne vise fjernsyn. Dog nok med den hage, at man skal have en boks i huset - den hage er der ved deres nye android-app.
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Bubbleboy. Hvordan fungere det? Skal den boks blot være registreret eller være titlsluttet traditionelt?
Så kan man da stadig godt glemme at klippe antenne kablet |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der skal bare stå i deres system, at man betaler for en boks. Selve appen streamer direkte fra yousees server.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hverken boks eller App kan jo bruges hvis ikke der sker en levering af TV. Ja, der skal haves en boks for at kunne bruge App på et Android TV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Havde et lille naivt håb om at jeg blot kunne logge ind med mit id som jeg gør med min yousee app idag. Men det er fair nok at de vil holde salget af egen maskine trods alt. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
App til Android og iOS kræver bare at der haves You See TV. Det er kun på Android TV OS at der kræves boks for at den kan bruges. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har Rene et LG tv, så det er nok ikke relevant at tale om Android, Android TV eller iOS
Redigeret af miri - 26-September-2017 kl. 16:38 |
|
miri
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |