|
Antivisrus prog. til spillepc, free. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2017 kl. 20:12 |
|
Hey folkens.
Ved godt at det er et næste slidt op spørgsmål men alligevel, jeg har 2 drenge som bruger pc/bærbar til at spille på, og skal derfor bruge et antivirus program som er yderst simpelt og ikke popper op hele tiden. Godt være det så heller ikk fanger ALT men bare det så tager noget. De kører win10 og mærket er Lenovo. Hvad er Jeres egne erfaringer? Takker for svarene. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Microsoft defender.
Klaus |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
|
Kan det virkelig gøre det - også hvis det er børnene prøver at installere noget bras med snavs i??
|
||
![]() |
||
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
|
Windows defender er fint. Hvis børnene installerer noget bras, så er det næsten ligegyldigt hvad de har installeret af antivirus.
Det bedste du kan gøre, er at tale med dine børn om hvordan de skal forholde sig på internettet, hvad de må og ikke må og så have et windows image parat, til at rulle på deres maskiner, når de på et tidspunkt får installeret noget der får alt til at stå på kinesisk eller der dukker billeder af let påklædte damer op, på hver anden side de tilgår :)
|
||
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
den lader vi lige stå... |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|
Har du selv noget betalings-antivirusprogram med ubrugte licenser? Fordi mange af disse kan bruges på op til 3 eller nogen endog 5 computere. Så kunne du, hvis det er tilfældet, smide det på deres computere. Installér derudover også "blokeringssoftware" på browserne - så er det mere overskueligt, når der skal downloades noget.
Redigeret af mnielsen - 28-September-2017 kl. 06:49 |
||
![]() |
||
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
|
Hej
Har selv haft samme problemstilling som dig og kørt med gratis antivirus programmer. Men valgte nu at skifte over til et betalingsprogram for ca 5 år siden og har ikke fortrudt. Nu kører jeg med Kaspersky Internet Security på børnenes(stationær og bærbar) og min egen pc. Lige pt prøver jeg det også på min Android mobil. Jeg køber det altid bed Amazon Uk da de har det billigt. Her linker jeg til en 5 licens, men kan også fåes med 10 licenser Vh Jakob
Redigeret af Jesna - 28-September-2017 kl. 08:05 |
||
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
||
![]() |
||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
|
Bitdefender Free har jeg gode erfaringer med. Kiggede selv efter en gratis antivirus og læste et par tests. Bitdefender er en af dem der fanger flest virusser og den som bruger mindst ressourcer. Så på en spil pc er den fin.
https://www.bitdefender.com/solutions/free.html Så læste jeg om Kasparsky Free, som har vist sig IKKE at være Free. Det er en et-årig gratis licens man får. https://www.kaspersky.com/free-antivirus
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|
Kaspersky er med til at udvikle vira og malware. Så holde fingrene væk fra det. Jeg som professionel IT supporter anbefaler bare defender fra Microsoft, så længe man ikke gå på de værste fy sider. De skal bare Have spillene fra de officielle stores. Så er det problem løst. Og med android. De får så sjældent vira og malware når man henter via af Play store. Så det er spil af penge
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
|
Spreder rygter....... Klaus |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej Kunne det tænkes at den frie version har disse problemer som T-Duck omtaler. Har haft licens til Kaspersky,men fik den ikke fornyet og gik derfor over Defender. Har så lige lagt Kaspersky Free på og synes det kører fint,men hvis den udvikle vira og malware,vil jeg da ikke bruge den. Mvh. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |