|
Prisfald på Iphone 7? |
Besvar |
Forfatter | |
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-September-2017 kl. 11:56 |
Et spørgsmål.
Overvejer at opgradere på telefonen... Har overvejet en IP 7 (da jeg synes at der er for lidt nyt i IP 8, til at berettige prisforskellen) Men havde forventet et prisfald efter introduktionen af IP 8. Ved godt at Apple selv har sænket priserne, men synes ikke rigtigt at de generelle IP 7 priser er faldet (endnu)?? Plejer priserne ikke at falde stort set det samme, når den nye model kommer, eller skal man bare have lidt tålmodighed?
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. ElGiganten havde iPhone 7 med 32 GB på åbningstilbud i Tilst kl 7 i morges til 3999 kr: Da Elgiganten for en måned siden gen åbnede på Frederilsberg havde havde de samme pris. Og den pris matchede Power, men kun på Frederiksberg. Jeg købte en iPhone 7 med 128 GB Ram på Frederiksberg til min søster. Den kom ned i 3100 kr da hun samtidigt skiftede til Yousee. Hilsen Carsten. |
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Er desværre ikke lige i nærheden af Tilst...
Men det generelle prisniveau for IP 7 må vel også komme lidt ned...
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Mit bedste gæt er, at den næste mulighed for at stå 4-6 timer i kø for at få en billig iPhone 7 bliver når Power snart åbner i Kongens Lyngby. Hilsen Carsten.
|
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Nu undgår jeg helst at stå i kø i længere tid ad gangen
Mit spm. gik egentlig på at det generelle prisniveau så vidt jeg kan se har ligget omkring 4700,- for IP 7 32Gb. Både før og efter at Apples priser blev sænket (da IP 8 ankom).... Synes at den gamle model plejer at se et generelt prisfald med det samme....
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1560 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer helt og holdent an på hvordan Apple positionerer deres ting. som udgangspunkt så jo, så skulle priserne falde ved intro af iphone 8 som kører som direkte afløser til 7'eren. Men afhængig af teknologi kan det være alt fra 500 til 1500 de nedsætter tingene. Det virker til at det ikke er sat så meget ned i denne ombæring.
Slagtilbud vil der altid være nogle af, de har intet med generelle nedsættelser at gøre.
|
|
Jonas Baadsgaard
Super bruger Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ikke er bundet op til Apple så kan Huawei Mate 9 pro fåes til næsten ingen penge hos fx Callme..
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |