recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstillinger til Samsung n71!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIndstillinger til Samsung n71!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Don Møller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Emne: Indstillinger til Samsung n71!
    Sendt: 29-November-2006 kl. 15:06

Jeg er den glade ejer af et Samsung n71, men synes ikke rigtig at jeg har fået det indstillet så det står helt super endnu! Så det kunne jo være der var nogle her der havde fået deres indstillet så det står rigitg godt..?

Møller

Til top
homer555 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2006 kl. 15:25
det er afhængigt af det aktuelle lysniveau i rummet hvor det hænger, dine preferencer osv.
læs her:
http://www.lcdtvbuyingguide.com/lcdtv/lcd-tv-calibration.htm l
der er en guide.

ellers:
Med mindre der er meget sollys i rummet skal billedet stå på standard og ikke dynamisk. (dynamisk til sollys)

Om aften/nat (mørkt rum) kan du med fordel aktivere strømspare funktionen (ikke for at spare strøm, men for at give et mere behageligt billlede), da der ellers vil være MEGET power på billedet.

Farveskema skal stå på normal (hvis hvid skal vises som hvid), står standard på en af blå skemaerne (mener jeg)

Til top
Hanga Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2006 kl. 16:35

Jeg har lige fået et N71, og jeg venter på DVE som jeg har bestilt. Men indtil da, har jeg skruet en smule ned for kontrast 70-80, lysstyrke 50-60, farve 50-60 og så skarphed 20-30.

Farverne har jeg ikke rodet ved.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu