|
Lg |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Oktober-2017 kl. 19:22 |
Hej jeg står med et 60 tommer lg plasma . Som KU være go til kontoret,men når den bliver sat til strøm kommer der lys i power.. rød men ingen lys i touch knapperne
Den reagerer ikke på fjernbetjening .. Den blinker ikke .. så håber der er nogen der har en ide om hvad der er galt Og gerne tips til hvad man kan gøre for at få liv i den igen Mvh Michael |
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der slet ingen kloge ord ?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du sikker på fjernbetjening virker? Prøv at tjekke med et digital kamera/telefon om der kommer pulser fra den (IR lys kan ses med kamera) Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 07-Oktober-2017 kl. 08:55 |
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Googlet igen og igen .. Men kan ikke rigtigt finde nogle fif . Model nr er LG 60pk950n
011MADHEP026 Håber det er info nok |
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers sig til .. har åbnet bagbeklædning og håber på et eller andet kun gøres ..
|
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Og betjening virker fint på Mit andet LG tv
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se i manual at der også er betjenings (touch?) panel nederst til højre på TV, er der heller ingen reaktion her?
Mvh. JørgenT |
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som om den giver 3 klik .. når strøm sættes til .. måske er det meningen ?
|
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Hej og tak fordi du gider hjælpe .. ned der kommer ingen lys i touch Knapperne kun rød i power
|
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Ned sku være nej
|
|
Basto
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et fungerende 47 tommer LG led .. er der evt nogle dele der ku bruges fra den til test
|
|
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
Det jeg mente, er der ingen reaktion ved tryk/touch på power symbolet her? Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |