|
Ønskes: Sonos rabat kode |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2017 kl. 20:33 |
Sonos har for nyligt haft en kampagne, hvor man fik 15% rabat hos dem, hvis man handlede på deres hjemmeside eller via HIFI Klubben. Man skulle blot indsende kvitteringen sammen med en kampagne kode som man fik i en mail. Jeg har dog smidt min kode væk (mail slettet), så jeg vil høre om der er een der har en kode som de ikke skal bruge og som de vil forære væk?
På forhånd tak og god weekend. |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa! Jeg har en - jeg sender dig den i en pm. :)
|
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Er det tilbud ikke ovre for længst? Mener kun det var til d. 15 september?
|
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 295 |
JayQ.
Jo det er den, men man kan stadig indsende kvittering hvis man har købt i den gældende periode. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |