|
USB-C Adapter med længere USB-C kabel |
Besvar |
Forfatter | |
JensJ200
Super bruger Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Oktober-2017 kl. 19:18 |
Jeg har en skærm uden USB-C, men vil gerne kunne tilslutte mit Macbook Pro via et USB-C kabel.
Jeg har testet det med Apples egen "USB-C Digital AV Multiport Adapter", hvor jeg sætter HDMI, opladning og USB i en adapter, og så har jeg mulighed for kun at sætte et USB-C kabel i min Macbook Pro. Det virker rigtig godt, men jeg er træt af at have en "stor" adapter til at ligge på mit bord, så er det muligt at få en adapter med et længere USB-C kabel, så jeg kan gemme den under bordet?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
JensJ200
Super bruger Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke helt, for jeg skulle gerne have USB og opladning med i samme USB-C kabel
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
så er du nødt til at købe en usb-c dock. er godt klar over disse er til "slot-in" direkte i macbook, men for at vise hvordan de virker https://dk.eetgroup.com/i/ES84121-GREY-eSTUFF-USB-C-Slot-in-Hub-Space-Grey?a=7
(dette er distributøren af produktet i DK, så hvis du søger på usb-c dock hos din lokale hw-pusher, vil du sikkert kunne finde noget lignende, bare hvor du skal bruge et langt kabel.)
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Muligvis noget billigt kineser halløj |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |