|
Blinkende reklamer |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juli-2017 kl. 17:05 |
Åhh, stop venligst disse blinkende reklamer.
Reklamer er slemme nok i sig selv, men blinker de og fylder for meget i synsfeltet så ryger der en blokker på. |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad, hvor, hvornår?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der kommer ind i mellem nogen som netop gør lidt for meget ud af at gøre opmærksom på sig selv. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gør i noget for at deaktivere dem eller skal vi selv klare det?
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Sådanne bliver desværre ikke fjernet, det må man selv gøre med en Addblocker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke nok med at de blinker. De lokker også til at tegne skjulte abonnementer. Så bandlys dem venligst
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Vi ser ikke de samme reklamer. Det er Google der vælger hvilke reklamer I hver især ser. Så vi har brug for jeres hjælp til at blokere de reklamer der generer. Send et skærmbillede, eller et link til den side banneret leder hen til, så har vi mulighed for at pille det dårlige banner ud. /Lars Redigeret af Lars - 17-Juli-2017 kl. 20:38 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
KevinL
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lyst til at bande lidt, men jeg holder igen.
Næste udfordring består så i at uploade et billede der fylder mindre end 200 kb. Kan vi ikke blive enige om at 200kb er ekstremt lavt sat i 2017? Jeg aner ikke hvordan jeg skal konvertere noget som helst så vi ender dernede, og slet ikke på Android. Nogle der kan byde ind her? |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er for ikke at sande forum-serveren til. Men de fleste har nok en Dropbox el.tilsv. i dag. Bare læg billedet der og send os et link. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er for besværligt at uploade billeder her på forummet, det kan gøres nemmere. |
|
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men vil man ud i at nedskære billedet til mindre end 200 Kb, har jeg flere gange brugt følgende side.
Mvh. Jørgensen
|
|
KevinL
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke en smule besværligt?
Jeg ville jo gerne argumentere for at man kunne tage et billede med sin telefon og uploade det direkte, men jeg er klar over at det ville ende ud i min tekniske kunnen, eller mangel på samme. Jeg ved at det her tager en lille drejning nu, men i skulle måske gen overveje det? Og så er det ikke for at være pigesur, men jeg vil hente addblocker, for det ved jeg hvordan man gør. |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |