|
Hvilken soundbar? |
Besvar |
Forfatter | |
Pimperen
Bruger Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 01:25 |
Hej
Jeg har netop købt et LG B7 55" og ønsker også at en opgradering på lydområdet. Jeg er imidlertid ikke interesseret i at fylde stuen med højtalere og er derfor blevet lun på en af de her moderne soundbars ;-) Problemet er blot, at jeg ikke aner, hvad jeg skal gå efter. Jeg var i Elgiganten i dag, hvor der ikke var mulighed for at prøve dem, hvilket ikke gør det nemmere. Så, hvad gør jeg? Hvad kan I anbefale? Den skal hænge under TV'et og jeg betaler gerne, hvad det koster at få god lyd :-) På forhånd tak!
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yamaha laver nogle af de bedste
Men de koster hurtigt lidt hvis du også skal have en sub med . Selv bruger jeg Sonos playbar med sub. Men mest fordi hele huset er med Sonos. Den spiller også fint. |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også Sonos Playbar + Sub til mit LG B7. Er godt tilfreds med det setup.
|
|
TiXe
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos Playbar + Sub her også.
er meget tilfreds. |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Yamaha YSP-2700 soundbar og er ret begejstret for den. Der medfølger samtidig en trådløs sub som klarer opgaven rigtig godt.
|
|
Sool
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har tidligere haft en mindre playbar fra Samsung, men er nu skiftet til Sonos Playbar og sub.
Som mange andre, kan jeg læse mig til :) Passer fint, når man kører sonos i huset, så kan man også benytte den som ekstra zone.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blot til afklaring af misforståelser, så er "Playbar" et navn på noget fra Sonos og ikke et produkt fra Samsung.
Jeg bruger også Sonos Playbar og 2x Play:1 til surround. Jeg har - af hensyn til naboen - ikke suppleret med Sub'en. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Pimperen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres svar. Jeg kigger forbi Hifi-klubben i dag, i håb om at de har noget man kan høre live :-) Problemet med de soundbars er, at anmeldelserne er vidt forskellige. Eks. får Yamaha meget ros i nogle anmeldelser og bliver kritiseret i andre.
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Samsung hw k960. Spiller sgu meget godt, dog kan bassen godt være lidt vild til tider. Ellers lyder det pisse godt.
|
|
Pimperen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var i Hifi-klubben og endte med at købe en Dali Kube One samt en subwoofer. Får det hjem i morgen. Hagen ved Dali'en er at den ikke har en centerenhed og at dialog derfor kan være mindre markant. Men mon ikke at det går :-) Det kan kun være bedre end lyden i TV'et.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |