|
Bare lad være... |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
anderskj1
Bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 00:00 |
Med at købe et fantastisk LG OLED55E6 og så kaste en Apple TV fjernbetjening ind i det 10 dage efter køb. 1) Det er dumt 2) tv’et går i stykker.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv.
I gamle dage var der noget, der hed billedrørs forsikring. Kan i huske det? |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne forstå det, hvis det var en wii controller, men en fjernbetjening? |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stod konen foran
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Overlevede ATV Remoten ?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
ATV's remote fungerer jo som controller, så den kan sagtens ryge en tur. Det er surt! Håber forsikringen er i orden.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Surt show . Det er nok din underbevidsthed der har fortalt dig at TV'et alligevel er for lille og så har tvunget din arm til et overhåndskast Håber da du har en forsikring der dækker.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4583 |
Funktioner
Tak(0)
|
Desværre for sent for trådstarter, men til andre med Apple TV, så findes der et lille stofbånd, som kan sættes i stikket på Apple TV remoten og så føres rundt om håndledet. Ligesom til Wii.
Vi bruger det, når der bl.a. spilles tennis
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
anderskj1
Bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rasmus det kunne du fandme godt have skrevet noget før :) Det var præcis Tennis til ATV som røg ind i fjernsynet. Den strop lyder obligatorisk hvis da ikke konen smider ATV ud i skraldespanden... Nærmere seance: * Far til Datter: Pas nu på du ikke smider fjernbetjeningen! * Faren smider så efter 2 skud fjernbetjeningen ind i fjernsynet This is the longest that anyone has not spoken EVER (citat Friends). Når men forsikringsselskabet vil heldigvis dække skaden men vil have det forbi reparation først. Tror i virkelig det kan betale sig at skifte glas og panel ud på en OLD (troede det var 80% af prisen)...
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4583 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virkelig surt, men godt at høre, at forsikringen vil dække Redigeret af Rasmus Larsen - 18-Oktober-2017 kl. 07:29 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte nogle stykker da Fona lukkede i sin tid, men har glemt hvor de er lagt.
Men skal give det et kig ind over weekenden, så kan jeg sende dig en. Ellers tror jeg humacs og Elgiganten har dem |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
OLED-skærmen har ikke glas foran. Det er ren panel. Jeg tror godt det kan betale sig blot at skifte det.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |